Translate

MOG'10 - 走線


雖然前陣子在模型叢中團團轉,但總有轉去笑笑團的時侯。進度是慢了一點,但總算是有寸進。這次做的是把電線從頭走去背部,因為電池將會放在背包之內。話不多說,各位請看圖吧!


下圖:頭胸的部份,內藏燈和線。


下圖:燈線是外露從頸前入胸


下圖:胸部的導線


下圖:燈和燈線是可以拆去,方便之後上色。


下圖:拆去了胸部的導線。那導線金色部份是銅管,銀色部份我乾脆用燒焊線便算,取其夠粗但夠軟容易屈。


下次更新應該是輪到相當麻煩的背包了!

12 則留言:

  1. 這個連接方法不錯
    [版主回覆05/14/2009 05:11:00]謝,不過比燈神搞就多數會從頸入面走線了

    回覆刪除
  2. 又玩超可動,又著燈.....青山走犯
    [版主回覆05/14/2009 05:12:00]係走線不是走犯呢!

    回覆刪除
  3. 個頭都幾空下喎....
    [版主回覆05/14/2009 05:13:00]拆去了一小塊零件嘛!

    回覆刪除
  4. 著燈
    [版主回覆05/14/2009 05:14:00]要完成了背包才有燈著

    回覆刪除
  5. 等睇背包!
    [版主回覆05/14/2009 05:17:00]你真識貨,知道背包好難搞 BTW,你真係唔洗瞓!

    回覆刪除
  6. 我不太清楚前和後有多大分別 我通常在PC正中鑽小洞 你現在的都不差 再用幼銅管套住LED腳可以扮油壓
    [版主回覆05/15/2009 05:37:00]多謝分享 我倒不介意條線在外面,重戰機五星等都有這種設計的。

    回覆刪除
  7. 老同, 粒LED咁set法咪唔可以拎頭? 我唔係燈神,但我也建議從頸入面走線,又或者用K@R!On兄的方法 (但144就要用0.5mm或以下銅支)...
    [版主回覆05/15/2009 05:35:00]係喎,我只有諗前後郁,無諗過拎頭。要換過更軟的電線了 多謝提醒

    回覆刪除
  8. 會唔會係下巴走光....
    [版主回覆05/15/2009 05:25:00]粒 LED 會在適當時侯埋實入頭內,到時就不會走光了。

    回覆刪除
  9. 地理兄都玩燈o拿!呢個Size粒燈好似太大囉,若果細粒o的頭部扭動會好o的.......
    [版主回覆05/15/2009 10:43:00]都好喎,偷多少少位容易搞軟電線!謝!

    回覆刪除
  10. JKL果然係燈神!! 一眼就看出頭部可動問題 用軟電線仲好, 可以當係detail. 另外, 如高達迷兄所講, 鋸/磨細d粒LED會易搞d喎....
    [版主回覆05/15/2009 10:45:00]好,一於磨細佢!謝謝!

    回覆刪除
  11. 真係磨細佢好d
    其實我有個問題想問下地理兄
    係''+拿大''有高達模型ge咩
    [版主回覆05/27/2009 09:11:00]在這個信息自由流通的年代,有高達模型賣一點也不奇怪呢!

    回覆刪除
  12. 超可動加燈 ,咁裝個頭好似轉唔到
    [版主回覆05/27/2009 09:09:00]今日試過,個頭可以轉得到的。 相中那 LED 的兩根銀色線不是 LED 的腳,而是軟銅線。我的燒焊技術有限,包銅線的膠溶了,所以讓人誤以為那是硬硬的 LED 腳。

    回覆刪除