Translate

歸家路

這個星期是三天的長週末假期,所以星期六就把完成任務的家母送回多倫多。(所謂完成任務是我媽媽把十多件恤衫燙好等。)而我亦在完成任務後今天(星期一)返回渥太華。(所謂完成任務是我修理好車房門,剪好草等。)見今日天朗氣清,沿途短暫停了兩次拍照。


首先停下來的是 Tweed。這個小鎮在 Highway 37,多年來途經多次,亦曾停下來吃喝,但就是沒有停在湖邊欣賞風景。故此趁今天不趕著回家,就小留片刻。


按下圖見 470KB 大圖(這次 stitch 的圖好差!)

在繼續的歸途中,再停下來的是 Highway 7 旁的 Silver Lake。這地方去年秋天停下來拍過幾幅相(見引用連結),今次在春天下午雖不及上次好,但環境仍然相當怡人,是令人忘憂的好地方。


這次所有相都用了 polarizer,意外地發現原來不單止可以減少水面反光,令藍天更藍,還可以令樹木更翠綠。


現在安坐家中,從此又可以正常地砌模型了!

20 則留言:

  1. 又一人間天堂
    生平一定要去
     
    [版主回覆05/19/2009 21:24:00]老實講,這兩個地方是不見經傳的角落吧!

    回覆刪除
  2. 加拿大可唔可以唔好咁靚?
    [版主回覆05/19/2009 21:22:00]已經無秋天時片片黃葉咁靚啦!

    回覆刪除
  3. 咁多樹,空氣實好好囉。
    [版主回覆05/21/2009 09:58:00]算幾好,無臭鼬鼠出沒

    回覆刪除
  4. 很晌往的生活
    [版主回覆05/21/2009 09:59:00]退休先晌往吧!

    回覆刪除
  5. ''鳥語花香'',''山明水秀'',''湖光山色'',
    果然係''世外桃源''
    [版主回覆05/21/2009 10:01:00]咁又無咁誇張

    回覆刪除
  6. 地方大,又冇乜人,真係摷野既好地方!
    [版主回覆05/21/2009 10:02:00]高見高見,佩服佩服

    回覆刪除
  7. What a beautiful view..........!! Very comfortable!! =P
    [版主回覆05/21/2009 10:04:00]I am sure your part of the world has somewhere even more relaxing and beautiful!

    回覆刪除
  8. 外國即係外國,始終唔同香港,d 境真係靚到爆, 我淨係睇相都流晒口水,睇相都已經有 d 心境寧靜同舒暢既感覺, 可想而知現場既感覺  ,....... 又勾起我去遊行既癮啦 ~   
    [版主回覆05/21/2009 10:11:00]睇一兩眼係幾好,但睇到十分鐘就開始嫌了

    回覆刪除
  9. 好正 b 加拿大就是不同~ 話說, 只是看相, 不怎樣覺得加拿大凍呢.....
    [版主回覆05/21/2009 10:12:00]那時侯應該是十度左右,穿一件 T 恤剛剛好。

    回覆刪除
  10. 真係好靚!
    最後兩幅是找錯處遊戲來嗎?
    [版主回覆05/21/2009 10:14:00]那兩幅相是對比 polarizer 的效果呢!

    回覆刪除
  11. 風景好靚~~ 咁大個湖好想試下影果d 湖面倒影呢~ 又或者magic hour 都好正
    [版主回覆05/21/2009 10:17:00]那些場面真的可遇不可求,要好彩又要有耐性呢!

    回覆刪除
  12. 好懷念嘅日子...
    [版主回覆05/21/2009 10:18:00]咪次次都流連秋葉原囉

    回覆刪除
  13. 風景好靚  ~~係香港(冇可能見到)
    [版主回覆05/21/2009 10:22:00]香港有香港的精彩迷人處,不必比較太多呢!

    回覆刪除
  14. 早兩年在處加拿大旅遊時, 看見這麼美麗的天空及風景, 幾乎經忘了地球先生已往水深火熱中.
    [版主回覆05/21/2009 10:29:00]其實我在清澈的湖水中,見到一個被棄置的汽水罐...

    回覆刪除
  15. 香港有咁好景就好.........
    [版主回覆05/21/2009 10:34:00]我在北美廿多年也沒有見過如維港的燦爛夜色啊!

    回覆刪除
  16. o係呢度砌模型就最精神...夠光又空氣好!
    [版主回覆05/25/2009 08:47:00]夠光,仲要係有至少十五小時日光

    回覆刪除
  17. 如果冇睇過你冬天d雪景相, 我真係想移民去加拿大.... 不過.....只係想o下....
    [版主回覆05/25/2009 08:52:00]夏天來旅行都幾好架

    回覆刪除
  18. 真係好鬼靚,加國風景果然名不虛傳
    [版主回覆05/25/2009 08:59:00]其實都只是自然環境吧!怡人有餘但少了氣勢。

    回覆刪除
  19. 真係好靚 .相比香港灰灰的天加近期潮濕嘅天氣實在天壤之別
    [版主回覆05/25/2009 09:04:00]香港受珠三角的空氣污染真係要搞搞佢!

    回覆刪除
  20. 彼這麼幽美的風光洗滌之後,造出來的模型會否充滿大自然生命力?期待!

    回覆刪除