Translate

呃 post 前奏

今日收拾好一張工作枱,為的是準備明天噴灰。但觀乎我積壓了太多要噴灰的零件(三大盆),恐怕不是明天放工後一個晚上可以噴完的  對住一張如此整齊的工作枱,發覺實在是呃 post 良機  欲知後事如何,請看下回分解。


8 則留言:

  1. 堂兄有無砌下大件野?
    [版主回覆03/23/2010 04:52:00]你指巨巾?!星期六那天拆開了打磨過和補了些畢地。因為是寸進的進度所以沒有提及吧。

    回覆刪除
  2. 條毛巾有怎麼用,咁乾淨嘅
    [版主回覆03/23/2010 04:53:00]條毛巾新買的,是模型用具之一

    回覆刪除
  3. 你班友吖...
    [版主回覆03/23/2010 04:55:00]我唔知其他人,但我近期雖然是密密砌,但打磨階段真是沒有甚麼值得放上來,唯有呃 post

    回覆刪除
  4. 近期有呃 post 熱?
    [版主回覆03/23/2010 04:56:00]放心,我會持續這股熱潮的

    回覆刪除
  5. 一次過噴三盤嘢灰, 個肺會唔會變咗灰色呀?
    [版主回覆03/23/2010 04:57:00]你意思係咪想對我個肺講:「頂住呀!」

    回覆刪除
  6. 你呃鋪士我呃回應.
    [版主回覆03/23/2010 04:58:00]佩服,呃咗兩嘢

    回覆刪除
  7. Sherman 車身唔使噴色咩...無嘅
    [版主回覆03/23/2010 05:01:00]原因是 Tasca 這個車身出得很好,暫時不必噴灰去檢查表面瑕疵。

    回覆刪除