Translate

Bye-bye George

Tonight Michael came and picked up George; I expected him to do so tomorrow rather than tonight. Anyway, I guess I can wake up at 6:30 morning and go swimming at lunch time starting from tomorrow!



6 則留言:

  1. 嘩~  咁多野食ge...  咁大包ge.... ............執包袱.............  

    回覆刪除
  2. 有無送別儀式??   剛剛開完大食會??

    回覆刪除
  3. 有冇唔捨得先…… 你真起得早……好野。

    回覆刪除
  4. George 老竇發了神經,帶來了三包狗糧。所以兩星期之後,還有那麼多狗糧帶走。要知道 George 是一隻瘦身中的老狗,大食會此調不彈已久! 我剛才先掃完地,吸了塵和拖地,你話我會唔會唔捨得? 通常我回到公司的時候已經是上午八點鐘,不過公司裏絕大部分人已經在七點鐘開工了。

    回覆刪除
  5. 七點鐘開工??  你o地跟邊個國家的時間返工ga?? 咁得意ge...  咁係咪10am食飯、4pm放工ar??   仲可以 lunchtime 游水~  都幾特別~  好似度假多過返工~

    回覆刪除
  6. 七點鐘開工的時間也不算得意吧,做報館的人,的士司機,醫生,清潔工人等很多行業的從業員的工作時間都不是朝九晚五的。

    回覆刪除