Translate

十指不沾陽春水



今朝起身,行入去洗衣房一轉,發現地上竟出現有半厘米深的積水;本來睡眼惺忪也立即嚇醒。之後的個多小時就蹲在地上用毛巾吸起積水,然後把毛巾中的水扭乾入水桶之內。如此這般我隻左手就起了兩個水泡,頓然發覺自己原來少做家務,十指不沾陽春水,一沾就出事!

4 則留言:

  1. 你的問題似乎是工作的方法 wor,無好好咁保護自己。

    回覆刪除
  2. 同意,唔做就係最好嘅保護方法! 其實原來我屋企只有一隻膠手套,仲要係右手 (所以剛買了兩對!) 老實講,當時要諗的問題太多,點會諗到隻手會扭毛巾扭到起水泡。當時腦中要諗返工,中午開的大會,怎樣找人來立刻修理(四十八小時後我要飛多倫多一週,修理就只有立刻進行。)當然想得最多的是水從何處來?(答案:隔離鄰居)

    回覆刪除
  3. ai.....  呢d漏水事件,我都遇過,一邊洗碗,d水一邊流出o黎~  真係噩夢~ "一隻膠手套,仲要係右手" - 張隻膠手套翻轉咪變左手,然後 interchangeably 咁用~

    回覆刪除
  4. 因為洗碗手套正常的外面比較啜,而隻手套又略細,所以雖然試過但沒有戴得入!因此春水我還是不沾為妙,少惹一身病

    回覆刪除