Translate

猶記舊時容

昨晚不經意地把新買的渣古 2.0 拿上手,但心念一動走去把多年前買下的渣古 F2 也拿出來比較一下。這部舊渣古怎樣看也比不上新出的一部,尤其是造型簡直有點慘不忍睹的感覺。也許新渣古實在很不錯的關係,反而令人沒有衝勁去完成它,相比之下 F2 就多發揮的空間了。於是乎...



是日四月初六,宜上樑。上樑者自然是建築之初。於是乎就在這春暖花開(~10度)的日子把這個渣古大開八塊!

20 則留言:

  1. 的確,太完善的模型總是沒有發揮空間,畫蛇添足也未必討好,樂趣自然少. 近期見不少模型友買回兒時的"寶貝"再砌,雖然大修是在所難免,但所得的喜悅,樂趣和成功感更大.

    回覆刪除
  2. F2 都靚仔吖!!我當年都噴左隻!! 至於 2.0 最吸引我嘅地方就係單腳跪果個姿勢!!!唔買唔得!!! 我都認同 kog 兄嘅講法!玩舊模樂趣更大,尤其係平時幫人砌咁多唔駛改造嘅野,自己野一於要大改先至滿足到我嘅獸慾!!!

    回覆刪除
  3. 回 高地陳 : 你重好講,就是你帶頭砌機甲電單車先,攪到我心大心細.... kog ->            <- 高地陳

    回覆刪除
  4. cody: 我今日已經又看了你隻馬沙 F2 一遍了。不過我還是喜歡大角基夫在 Gundam Weapons "0083"編中的改造版。 kog: 姣婆係守唔到寡嘅,砌把啦!

    回覆刪除
  5. 回 dilaton : 冇你咁大地方,我要篩選過才可以  

    回覆刪除
  6. dilaton~~ 我果隻齋上色,冇改造的,不過我覺得 F2都幾型仔!!   kog~~~~ 呵.......機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....機甲齊齊砌.....

    回覆刪除
  7. F2 本身個design 係比原版靚仔d, 我打原明天噴埋隻放左好耐的corebooster

    回覆刪除
  8. 我都認為設計上 F2 比原版靚仔,所以可能因此在模型上對 F2 期望過高而對手上的模型略有失望。 Joel,那是 EX 版那架嗎?

    回覆刪除
  9. 兩隻放在一起,我比較喜歡隻 F2 的身形。

    回覆刪除
  10. 我都係鐘意ver2多d。 不過我等你改裝表現下……

    回覆刪除
  11. 隻 mg f2 要改得靚又要好多功夫,等睇你出好野

    回覆刪除
  12. 渣古 F2 的 design 確是比原版靚仔,就連 GFF 的渣古系列都炒返 F2 版 .

    回覆刪除
  13. 上面張相之中遺憾地新渣古沒有啪上喉管(方便將來上色),所以看上去有點奇怪! 多謝兩位(crabchiu 和 lastman)的鼓勵,不過我其實亳無把握改好它。最難搞而又不清楚怎樣做的身軀現在渺無頭緒。手頭上 MG 版 F2 改造參考實例並不多,也許這才是砌模型的挑戰吧!

    回覆刪除
  14. 回 mon : 你條死佬又殺到入出來 ..... 回 dilaton : 機甲齊齊砌

    回覆刪除
  15. 高地陳砌不砌,趕不趕到先?佢挑起這個的,無佢就無意思了!

    回覆刪除
  16. 好彩我最近都有入一盒機甲,用來應酬一下都仲可以 kog,你快啲回避一下其他 projects 來迎接機甲齊齊砌吧

    回覆刪除