Translate

Rock Sugar


自己一向沒有用冰糖,但剛才打開一盒買了幾日的冰糖,突然留意到它的英文名:Rock Sugar。「又是大陸莫名其妙的英文」心想,但打開後一看不禁失笑,原來這個英文名是百份百合宜,難怪我要用鎚打幾下才能把大塊的碎開成小塊。


11 則留言:

  1. 好多人褒糖水都會用黃糖嘎,哈哈,呢個名就真系幾勁!
    [版主回覆01/31/2008 11:15:00]糖水,我真係好少飲

    回覆刪除
  2. 你講到真係人生第一次見同用冰糖咁。
    用冰糖煲的糖水是特別好味的,尤其係白果腐竹加隻蛋。
    有時口淡淡,仆一小片放入口食都唔錯的。
    人生樂趣就是如此。
    [版主回覆01/31/2008 11:52:00]這是寡佬厨房呀!
    講真,真係第一次買冰糖用,平時只會用片糖;以前擁有的一樽冰糖是阿媽俾嘅,細細粒好正常的。

    回覆刪除
  3. 亞仔,你..................冇野啦。砌模型之餘行多d街啦!
    [版主回覆02/01/2008 10:29:00]行唔少模型舖啦,就係唔多去超市

    回覆刪除
  4. 咦! 原來可以仆一小片放入口食! 真係未試過!
    [版主回覆02/01/2008 10:31:00]我都未試過,不過肯定好高卡路里

    回覆刪除
  5. 好耐都無見過呢隻包裝既冰糖
    細個阿媽整糖水既時候,一定偷佢打碎左果d冰糖黎食
    [版主回覆02/01/2008 10:32:00]原來有啲咁嘅美麗童年回憶

    回覆刪除
  6. 你用冰糖整乜野ar?
    整模型? 當佢係模型咁影...
    [版主回覆02/01/2008 10:34:00]乜都冇整,只係前一排「借」用了一些糖,所以需要「追貨」。

    回覆刪除
  7. 搵冰糖做咩樹?糖水唔夠白,要加62號?
    [版主回覆02/01/2008 10:35:00]你咪踢爆先得架

    回覆刪除
  8. 可以做情境d石^^
    [版主回覆02/02/2008 08:02:00]咁記住唔好用水性油喎

    回覆刪除
  9. 除o左煲糖水, 會重有 d 咩用途
    [版主回覆02/02/2008 23:57:00]如果賽車手讀書叻的話,可以當糖獎他;如果百厭的話可以用來扑濕佢

    回覆刪除
  10. 白果付竹糖水 材料: 白果 付竹 冰糖 近視62號白色油 使用方法: 當有仇家拜訪時  先請對方食碗糖水  聽講白果付竹糖水可以下火  佢食完乜都易傾d
    [版主回覆02/08/2008 23:13:00]希望不用煲吧,仇家這家嘢最好無喇!

    回覆刪除
  11. --以前聽過1個笑話. 如果你的仇家是外國人而你又要請他吃小食的話, 請他吃 "紅豆付" 麵, 待他吃後才告訴他真相, 吃的其實是 "豬血". 外國人多數都會作嘔的. ~~聽了就算, 真的這樣做可能會很"無品"的.
    --中國式莫明奇妙英語嘛, 下圖可能是近期代表作. 我窮極無聊時很喜歡到 "engrish.com" 逛逛, 好笑過看編出來的笑話. 那裡的取材以日式英語(Engrish)為主, 也有些中式英語(Chinglish). 雖然我自己也是英文唔惦, 也是Chinglish的一分子, 但是看看別人的甚或更加離譜而且面向公眾的Chinglish/Engrish, 感到很有娛樂性.
    Captions of the image: Make it look like an accident...
    [版主回覆02/09/2008 21:17:00]豬紅麵真確也沒有聽過,只知有豬紅粥這東西;雖然豬紅麵也算是順理成章之事。

    回覆刪除