Translate

出嫁的一天

上個月唔嫁又嫁,這邊廂說不買模型那邊廂就向 HLJ 落了單買這兩盒 Cowboy Bebop 的再版模型。今天放工後去郵局領取了郵包,感覺就如終於等到出嫁一天的心情  打開一看,倒有一個意外,那盒 ¥2000 的 Sword Fish II 比 ¥3500 的 Red Tail 還要大盒,莫非 EX 系列食水真的如此之深?!



一如以往,買了不等於立刻製作,甚至乎連素組亦沒有時間。所以嫁是出嫁了,何時才洞房花燭卻還是未知之數。

10 則留言:

  1. 吓..........咁無得鬧新房......
    [版主回覆03/29/2008 21:42:00]你替我咁高興飲得咁大呀

    回覆刪除
  2. Sword Fish II 好嘢來,可惜張開翼後真係無位放。
    [版主回覆03/29/2008 21:45:00]比起隻 Red Tail,Sword Fish II 的刻線還要多,一比之下 Sword Fish II 抵好多!

    回覆刪除
  3. 哈哈哈... 好一個「 出嫁的一天 」...我仲以為你家人或親戚出嫁添...
    [版主回覆03/29/2008 21:47:00]那將會是「迎娶的一天」;出年有親戚娶老婆。

    回覆刪除
  4. SwordFish II 的確係好野...Bandai 出到甘好係一件意外...快d洞房啦...
    [版主回覆03/31/2008 10:31:00]洞房嘅嘢,急唔嚟嘅

    回覆刪除
  5. 買模型最開心嗰吓係打開個盒睇 parts.....
    [版主回覆03/31/2008 10:32:00]咁我諗你一定好喜歡去環球買模型

    回覆刪除
  6. 我試過買了一盒模型很久都沒有動過呢!
    [版主回覆03/31/2008 10:34:00]我試過太多次了

    回覆刪除
  7. 兩盒都喺好野來 , 唔砌佢地,真有點可惜.
    [版主回覆03/31/2008 10:36:00]問題係,我屋企仲有太多好嘢
    (不過話時話,出得太好反而沒有挑戰性。)

    回覆刪除
  8. 咁又係,「砌野」講心情既!飲小小酒,聽d輕音樂都有d幫助架!
    [版主回覆04/01/2008 08:56:00]我仲以為找偉哥幫拖添

    回覆刪除
  9. 呀!!你真的是身在福中不知福 ,
     
    [版主回覆04/01/2008 08:57:00]福氣嘅嘢我一向都唔少  (Touch wood!)

    回覆刪除
  10. 我也是CB的FANS
    握手~
    [版主回覆04/08/2008 05:37:00]敬禮

    回覆刪除