Translate

加拿大國慶夜 2010

 今年本來想去 Art Gallery 後的小山影煙花,不過原來那裡封了,唯有如往年般走去市中心影。


下圖:晚上九點四十分,天色還未黑齊呢!


下圖:晚上九點五十七分,校好相機等待十時放煙花。


下數圖:揀了十六張過得去的相,一心想用 Slide 形式顯示。不過原來Y!B 的 Slide 只可以放十張相,其餘六張也只好普普通通顯示 



 

 

7 則留言:

  1. 到了冬天是否又特別早天黑呢?
    [版主回覆07/05/2010 02:59:00]現在這邊用了夏令時間,晚上十時才這個模樣,否則這環境就變成晚上十一時了!至於冬至左右時,下午五點就天黑齊了。

    回覆刪除
  2. 唔知用星星鏡影效果會點呢
    [版主回覆07/05/2010 03:01:00]唔知呢,要問其他人才知道效果如何。

    回覆刪除
  3. 好勁喎, 真係自己識爆架喎..............!!
    [版主回覆07/06/2010 09:41:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 好勁喎, 真係自己識爆架喎..............!!  x2
    [版主回覆07/06/2010 09:42:00]多得張張都係同一個拍攝角度 

    回覆刪除
  5. 唉~~你就好啦!! 天朗氣清,地靈人傑. 我地呢度一就落狗屎, 唔係就晒死狗... 老媽過左黎啦. 仲要玩兩個月!! 我要幫四少執兩個月屎啊~~~
    [版主回覆07/06/2010 09:46:00]伯母來了多倫多一樣逃不掉熱浪  委屈一下四少,給他吃乾糧的話就冇咁慘,尤其是大熱天時 

    回覆刪除
  6. 嘩! 正喎!  日落加煙花!! 真係要外國先有!
    [版主回覆07/07/2010 10:30:00]仲要當時當日只有十多廿度,十分之爽!

    回覆刪除
  7. 其實四少食開老練(年)乾貓糧. 而家一星期餵一次濕糧, (老媽去左旅行,當安慰下佢) 果餐開心到癲!!
    [版主回覆07/07/2010 10:34:00]貓狗其實真係好易 "tum"!以前試過讓我隻狗從兩樣他的至愛(食 / 去街)中選擇其一,始終是口腹之慾最得佢心 

    回覆刪除