Translate

首搜

昨日下午終於出動,去了旺角的聖地摸拜一下。首要任務是買盒行貨 GunPla,以取其標籤遞交作電J參賽之用。原來行貨 GunPla 也要走入第三間舖才找得著!


下兩圖:有可能是今次香港之行的最大收獲!在煙廠街附近的模型舖買到的子彈鍊。雖然體積勉強只可用於 1:100 高達模型上,但如此精細的子彈鍊也只可以用全金屬製成。我少用金屬補品,因為多數金屬補品都可以用膠品代替(蝕刻例外),金屬製只是更精準吧!不過這種子彈鍊除了細緻之外,更重要是可以屈曲,不是(硬)膠製可以做到。而自問就沒有見過膠製的類似東西了,難怪我一見之下雙眼有點發光。


下圖:就是買了這盒!早幾期 Hobby JAPAN 中見(好似) Seira Masuo 砌了它,少少改動但效果大大,不得不令我技癢。



下圖:雖然模型盒將會拆開才帶走,但也不至於要一打開盒就自動替我拆開吧?!


下圖:雖然模型架將會作垃圾,但也不至於要一打開盒就見到它變了型吧?!

15 則留言:

  1. 一塲黎到就要買多d 模型, 我諗香港d 模型會平過你嗰邊啩....
    [版主回覆07/28/2010 07:57:00]梗係平過加拿大買啦,香港分分鐘平過日本添!

    回覆刪除
  2. 一返到嚟就手痕要詐詐林砌嘢?
    [版主回覆07/28/2010 07:58:00]當然啦,手痕要醫架!

    回覆刪除
  3. 行貨喎!  係咁上下嫁喇!  話時話咁早起身? 倒塔呀?
    [版主回覆07/28/2010 08:19:00]時差嘛,人老係咁架啦 

    回覆刪除
  4. 四點幾?你未訓定係剛剛起身呀?最衰落雨,唔係你一定落左街晨運!
    [版主回覆07/28/2010 17:01:00]係剛剛起身   但因為只係我同我阿媽起咗身,為免嘈醒其他屋企人,所以唔敢出去晨運 

    回覆刪除
  5. 唔知大大你個作品係點嘅呢 小弟作品好易認,人間大炮(狙槍)加9唔答8迷彩吉姆
    [版主回覆07/28/2010 17:03:00]我件參賽作品還是不提也罷 

    回覆刪除
  6. 有D掛住蛇婆婆...佢點呀? 祝大人歸港愉快 ,玩得開心 。
    (P.S. 記得shopping睇埋AFV,譬如 火車頭 啦...)
     
    [版主回覆07/29/2010 06:04:00]蛇小姐今日交了件之後,就會在晚上放上網。大人勿念!
    多謝大人,玩香港的黑雨真係好「開心」
    原來你比我想象中還要邪惡

    回覆刪除
  7. 你真係停唔到手喎~
    [版主回覆07/29/2010 05:53:00]在香港的時間有限,梗係密密行動啦!

    回覆刪除
  8. 有冇搵到其他好嘢
    [版主回覆07/29/2010 05:52:00]未,但正在努力中!

    回覆刪除
  9. 咁快手? 到步不久就砌好一件?!
    [版主回覆07/29/2010 10:46:00]係啪好一件啫,第二件正在努力中

    回覆刪除
  10. 嘩!尋日你落旺角個段時間,正是黑雨的高峰期! 盒模型一啲水積都無,你都保護得佢好好呀! 試完黑雨,過兩日就可以試埋33度熱爆嘅"濕熱"! 去開旺角如果想揾啲舊模,係窩打老道(廣華街平排個段)仲有間叫"宏記"的換模型舖,都算齊貨齊款的,價錢算合理 ~ 當然還有千里達那邊的皆旺,3樓有模型平賣,隻666就是在這兒買的 !
    [版主回覆07/29/2010 10:43:00]謝!那日去旺角,就係唔記得路去皆旺

    回覆刪除
  11. FA係咪諗住加大Booster呢
    [版主回覆07/30/2010 07:30:00]未諗架,只係見佢平平哋有啲潛質先入咋。比你你會咁做?

    回覆刪除
  12. 番到香港都好忙o下喎!馬不停蹄又拍新巾又趕補貨 ~
    [版主回覆07/30/2010 07:26:00]我好勤力架

    回覆刪除
  13. 你真係唔會停架喎
    [版主回覆07/30/2010 07:25:00]在香港的時日有限嘛!

    回覆刪除
  14. 一返嚟就不停補貨, 有冇揾隻RG gundam
    [版主回覆07/30/2010 07:24:00]等去日本先揾隻 RG Gundam,現在香港炒得太緊要。

    回覆刪除
  15. 我想佢萬一出大背包版時先至入咋..
    [版主回覆07/30/2010 16:08:00]原來還有大背包版,我只知佢有光脫脫版

    回覆刪除