Translate

等 Call

各位「朋友及家人」,經過半日和一夜的努力,我終於上到互聯網和出了電話 SIM 卡了;這是有史以來最快速的一次!我的電話號碼是 9616 3301,歡迎大家至電尋人追數。部份之前在這裡留了聯絡電話的朋友,我會陸陸續續電聯大家的!

5 則留言:

  1. 好似訂左玩具等call攞貨咁,心情真係好緊張!
    [版主回覆07/27/2010 12:25:00]咁今晚早啲 call 你囉 

    回覆刪除
  2. 祝你在香港有一個高高興興假期. ^^b enjoy your holiday mate! have fun!
    [版主回覆07/28/2010 04:06:00]Thank you very much pal!

    回覆刪除
  3. 祝你一路順風~唔知可唔可以見到大師兄你呢??
    [版主回覆07/28/2010 04:47:00]謝,我已到香港了。我會在電擊交件出現,亦會去真人 Show,希望有機會見到你!

    回覆刪除
  4. 如果我 check 話你知,如果 check 唔到………我是但俾番 250 蚊你啦,印象中係上上下下呢個數。
    [版主回覆07/28/2010 09:40:00]無問題,筆錢都係會飲飲食食洗咗去架啦 

    回覆刪除
  5. 希望有機會見到你
    [版主回覆07/29/2010 11:00:00]大家咁話,你認住條蛇就得架啦!

    回覆刪除