Translate

屎!

今晚等所有東西乾透,明日再上多一層消光和乾掃,這條蛇就叫大功告成了。我知道雖然現在這樣子叫很多人失望,但我卻越做越過癮。想不到原來自己是這麼邪惡的


下兩圖:模型的主體,但模型的靈魂正在補噴後等乾。


下圖:所謂「畫龍點睛」,今晚替條蛇加了一對牙後方知「畫蛇添牙」的重要!


下圖:一如標題所講,前日造了篤屎放落地台上,再加上早前已有的尿(橙色那些)實在相得益彰!難怪我越做越過癮


為表令大家噁心的歉意,明日應該有 Geara Doga 的完成相看了!謝謝收看(這篤屎)!

20 則留言:

  1. 蛇身中的紅紅綠綠,上了這色後順眼好多! 但此蛇的神態,如像對上天禱告一樣 ~   "神啊!求你給我再次脫皮,變回本來的面貌吧!" PS: 還没知道此作的標題啊!
    [版主回覆07/23/2010 06:03:00]上一次更新時不是說了標題嗎 

    回覆刪除
  2. 嘩!! 好嚇人呀!!
    [版主回覆07/23/2010 06:04:00]咁我就放心了 

    回覆刪除
  3. " 模型的主體,但模型的靈魂正在補噴後等乾。 " 咁依家咪無靈魂的驅殼... 正經地: 只看條蛇,双手及頭斜斜向上,已經唔係那"瘦骨仙俾人腰斬後再塞入條蛇死唔去又無助"的感覺,但未諗到你想表達什麼...
    [版主回覆07/23/2010 06:07:00]加番那「靈魂」就更加會無靈魂嘞!
    沒有她手上拿著的東西,其實是很難猜到我想表達什麼。還是等多一星期吧!

    回覆刪除
  4. 咁岩既! 我今次都係用屎做Blog主題窩.
    [版主回覆07/23/2010 06:10:00]不過你篇文中都沒有屎,呃人嘅 

    回覆刪除
  5. 篤屎好搞鬼啊 !! ~ 
    [版主回覆07/23/2010 06:11:00]簡直係神來之筆喇!

    回覆刪除
  6. 哩個咩黎架!? 鋼鐵老師乎 ??
    [版主回覆07/23/2010 06:12:00]又幾似喎 

    回覆刪除
  7. 要俾個創意獎....
    [版主回覆07/23/2010 06:12:00]折現得唔得?

    回覆刪除
  8. 你隻梅杜莎好似唔夠梅喎
    [版主回覆07/23/2010 06:17:00]上面張相影得太細,其實背後梅杜莎頭上有一條蛇係瓜直咗架喇 

    回覆刪除
  9. 一個字講晒...勁!!!
    [版主回覆07/23/2010 06:18:00]有無嚇到腳軟呢 

    回覆刪除
  10. 佢屙黑屎, 重屙血添, 睇下醫生好 d 喎
    [版主回覆07/23/2010 06:20:00]醫生係幫佢唔到,只有佢自己先可以幫到佢。

    回覆刪除
  11. 二個字講晒...我X!!!
    [版主回覆07/23/2010 06:20:00]讓我任性一次吧!

    回覆刪除
  12. 堂兄, 實不相暪, 當我見到你的Wing蛇個樣之後, 真係笑左出黎
     
    又講真, 8月1日好想同你一齊, 係會展企係你件作品旁邊, 看看別人有什麼評語, 再問問你想表達的東西究竟是什麼
    [版主回覆07/23/2010 06:23:00]笑?!好明顯你將旁人的痛苦當作自己的快樂了 到時看模型旁邊的作品介紹未知我想表達什麼囉 

    回覆刪除
  13. 咁大條蛇只痾咁細篤屎,而且黑屎橙尿,又毒又熱氣,蛇婆婆一定係營養不良兼唔夠食,要多食蔬果。
     
    玩概念,真係要等成件作品完成至知...
    [版主回覆07/23/2010 06:27:00]蛇婆婆唔係營養不良或唔夠食,只係食錯嘢先搞成咁啫!

    回覆刪除
  14. 篤屎果然好嘔心呀!!
    [版主回覆07/23/2010 10:56:00]你可以想像我用畢地 "jit" 篤屎嘅時侯有幾嘔心嗎

    回覆刪除
  15. 只有魔鬼才可以造出這樣的作品
    [版主回覆07/23/2010 10:57:00]客氣客氣 

    回覆刪除
  16. 估不到是走搞笑路線啊!!!
    [版主回覆07/23/2010 10:57:00]好嚴肅架!

    回覆刪除
  17. 好蛇好蛇!! 好 屎 好 屎!!
    [版主回覆07/23/2010 10:58:00]好詩好詩 

    回覆刪除
  18. 原來喺食錯嘢......唔怪之得搞成咁
    [版主回覆07/23/2010 10:59:00]炎炎夏日大家小心飲食啊 

    回覆刪除
  19. 睇睇下好似火影忍者入面個大蛇丸 ,越睇越過癮 ,唔通佢手上既真係佢既靈魂(一團煙)
    [版主回覆07/23/2010 11:18:00]現在好似大家都一頭煙咁喎 

    回覆刪除
  20. 佢一定係邪神黎!!!!
    [版主回覆07/24/2010 08:01:00]佢就想 

    回覆刪除